onsdag 29 februari 2012

' blind people dream as if they could see

Hum,eftersom mitt löshår kom idag så fixade jag med det ett tag.


jag brukar mäta mitt gamla löshår med ett måttband ifrån kant till kant,så jag ser hur mycket av tränsen jag behöver ta,vilket var 30 cm,och då mitt gamla var lite för tjockt så tog jag bara 2 st istället för 3.


Sedan då jag har klippt ut tränsen så är det att sy in dom i varandra,brukar först sy dom slarvigt först,för att sedan sy dom bättre nästa gången.



Och efter det är det clips,jag använder mig av 3 stycken i svart,1 imitten och dom andra två i kanterna.



Sedan är det småsakerna,som att klippa in löshåret i sitt egna hår,det har jag inte gjort än.
Ska göra det såfort jag orkar,blir antagligen senare ikväll.

~ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar